2019

Z A R Z Ą D Z E N I E Nr 54.2019 Wójta Gminy
Błędów z dnia 12 września 2019 roku

w sprawie powołania Komisji Rekrutacyjnej do przeprowadzenia naboru na wolne
stanowisko urzędnicze – inspektora w Referacie Gospodarki Komunalnej
Urzędu Gminy w Błędowie

Na podstawie art. 11 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada roku
o pracownikach samorządowych / Dz. U. z 2019 r. poz. 1282 / zarządza się, co następuje :

§ 1

1. Ogłasza się konkurs na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w
Błędowie tj. inspektora w Referacie Gospodarki Komunalnej.
2. Treść ogłoszenia o konkursie stanowi załącznik do niniejszego zarządzenia.

§ 2

Do przeprowadzenia naboru na stanowisko, o którym mowa w § 1, powołuje się Komisję Rekrutacyjną w składzie:

1. Przewodniczący Komisji: Jacek Adamski – Sekretarz Gminy
2. Sekretarz Komisji: Iwona Kobierzycka – Kierownik Referatu Społeczno-
Administracyjnego i Spraw Obronnych
3. Członek Komisji: Barbara Bińkiewicz – Skarbnik Gminy

§ 3

Komisja działa w oparciu o regulamin naboru na wolne stanowisko urzędnicze i kierownicze stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Błędowie,
wprowadzony zarządzeniem Nr 39.2018 Wójta Gminy Błędów z dnia 31 lipca
2018 roku.

§ 4

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Teskt zarządzenia z załącznikami

Skan zarządzenia

 

Opublikowane przez: Mariusz Małachowski | Data wprowadzenia: 2019-09-13 12:44:43 | Data modyfikacji: 2019-09-13 13:36:11.
Data wprowadzenia: 2019-09-13 12:44:43
Data modyfikacji: 2019-09-13 13:36:11
Opublikowane przez: Mariusz Małachowski
« powrót