WÓJT GMINY BŁĘDÓW ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze inspektora ds. rolnictwa, ochrony środowiska i gospodarki przestrzennej w Referacie Rolnictwa, Ochrony Środowiska, Gospodarki Przestrzennej i Komunalnej Urzędu Gminy w Błędowie ul. Sadurkowska 13, 05-620 Błędów
Wymagania niezbędne - konieczne do podjęcia pracy na stanowisku
1/ spełnienie wymagań zawartych w art. 6 ust. 1 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych / Dz.U. z 2019r. poz. 1282 / 2/ wykształcenie:
a/ wyższe / o kierunku lub specjalności : rolnictwo, geodezja, administracja / i staż pracy - 3 lata,
b/ średnie / budowlane lub rolnicze / i staż pracy - 5 lat.
Wymagania pożądane – dodatkowe / będące przedmiotem oceny /
1/ znajomość obowiązujących aktów prawa ( ustawa o samorządzie gminnym, ustawa o pracownikach samorządowych, ustawa – prawo ochrony środowiska, rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady / UE /2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE / ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
2/ predyspozycje i umiejętności kandydata: poprawne interpretowanie przepisów prawa, samodzielność i umiejętność organizacji pracy własnej, komunikatywność, kreatywność, analityczne myślenie, umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów, praca w zespole, odporność na stres, znajomość obsługi komputera / w tym pakietu MS Office /.
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi:
1/ przygotowywanie projektów, umów, uchwał i zarządzeń, 2/ przygotowywanie opracowań geodezyjno-kartograficznych do regulacji stanów prawnych nieruchomości, 3/ prowadzenie spraw związanych z rozgraniczeniem nieruchomości, 4/ prowadzenie spraw związanych ze sprzedażą lokali komunalnych, 5/ regulacja stanu prawnego nieruchomości, 6/ prowadzenie ewidencji gruntów gminnych, 7/ tworzenie zasobów gruntów Gminy / nabywanie, zamiana /, 8/ przygotowywanie i wprowadzanie nieruchomości do obrotu / sprzedaży, wieczyste użytkowanie, dzierżawa, służebność, użyczenie /, 9/ naliczanie i aktualizacja opłat rocznych z tytułu wieczystego użytkowania, 10 / prowadzenie wszystkich spraw związanych z komunalizacją, 11/ przekształcanie prawa wieczystego użytkowania w prawo własności nieruchomości, 12/ przygotowywanie przetargów na dzierżawę, sprzedaż mienia komunalnego i usługi geodezyjne, 13/ wnioskowanie o zgodę na przeznaczenie gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne, 14/ prowadzenie spraw z zakresu leśnictwa i gospodarki łowieckiej, 15/ znajomość obowiązujących przepisów prawa wymaganych na zajmowanym stanowisku, 16/ pogłębianie merytorycznej wiedzy z zakresu administracji samorządowej i gospodarki gruntami, 17/ inne sprawy zlecone przez Wójta, Sekretarza Gminy.
Warunki pracy na danym stanowisku
1/ miejsce pracy – Urząd Gminy w Błędowie – budynek w podwórzu 2/ wymiar zatrudnienia – cały etat 3/ czas pracy: - od poniedziałku do piątku od 7.30 do 15.30 4/ rodzaj pracy: praca biurowa, przy komputerze, wymagająca samodzielności, praca w zespole, 5/ budynek nieprzystosowany do pracy dla osób niepełnosprawnych, 6/ wynagrodzenie – zgodnie z zarządzeniem Nr 28.2018 Wójta Gminy Błędów z dnia 28 czerwca 2018 roku w sprawie wprowadzenia Regulaminu wynagradzania pracowników zatrudnionych w Urzędzie Gminy w Błędowie ze zm. 7 odpowiedzialność pracowników: a/ porządkowa i dyscyplinarna za naruszenie obowiązków, b/ majątkowa za wyrządzone szkody.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w marcu 2020 roku. w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6%.
Wymagane dokumenty
1/ list motywacyjny własnoręcznie podpisany, 2/ życiorys z przebiegiem nauki i pracy / CV /, 3/ kserokopie dokumentów poświadczających wymagane wykształcenie, 4/ kserokopie dokumentów poświadczających staż pracy / świadectwa pracy, w przypadku trwającego zatrudnienia zaświadczenie o zatrudnieniu, 5/ oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego, o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o pełnej zdolności do czynności prawnych, 6/ oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 7/ oświadczenie o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach na potrzeby prowadzonej rekrutacji - w przypadku przedłożenia przez kandydata dokumentów wykraczających poza wymóg ustawowy, 8/ kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie. 9/ kserokopie dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ustawy o pracownikach samorządowych,
Miejsce i termin złożenia dokumentów
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w Sekretariacie Urzędu lub przesłać na adres Urząd Gminy w Błędowie, ul. Sadurkowska 13, 05-620 Błędów w zamkniętej kopercie z dopiskiem „ Nabór na stanowisko INSPEKTORA ds. rolnictwa, ochrony środowiska i gospodarki przestrzennej w Referacie Rolnictwa, Ochrony Środowiska, Gospodarki Przestrzennej i Komunalnej w Urzędzie Gminy w Błędowie” w terminie do dnia 17 kwietnia 2020 roku do godz.15.00 / decyduje data wpływu do Urzędu Gminy w Błędowie /.
Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Kandydaci, których dokumenty nie spełnią wymagań formalnych, nie będą powiadomieni o dalszym toku naboru.
Kandydaci, którzy spełnią wymagania zawarte w ogłoszeniu o naborze zostaną indywidualnie powiadomieni o czasie i miejscu drugiego etapu naboru, którym jest rozmowa kwalifikacyjna.
Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji, zostaną dołączone do jego akt osobowych,
Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do II etapu, będą przechowywane przez okres 5 lat,
Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób nie zakwalifikowanych do dalszego etapu mogą być odebrane osobiście przez zainteresowanych w ciągu 10 dni od dnia ogłoszenia informacji o wynikach naboru. W przypadku nieodebrania dokumentów zostaną one komisyjnie zniszczone,
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w BIP oraz na tablicy ogłoszeń urzędu.
Brak aplikacji - konkurs nie został roztrzygnięty
ZAŁĄCZNIKI: Kwestionariusz osobowy dla kandydata ubiegającego się o zatrudnienie Oświadczenie dotyczące spełnienia przesłanek wskazanych w art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych / Dz.U. z 2019r. poz. 1282 / Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych |