W Ó J T Gminy Błędów ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora w Referacie Budżetowym w Urzędzie Gminy w Błędowie
Na podstawie art. 11 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych / Dz. U. z 2018r. poz. 1260 / ogłasza się nabór na wolne stanowisko urzędnicze:
Wymagania niezbędne:
1/ posiadanie obywatelstwa polskiego / spełnienie wymogu określonego w art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych, 2/ wykształcenie: a/ wyższe / ekonomiczne, prawnicze, administracyjne, zarządzanie / i staż pracy –, b/ średnie / ekonomiczne / i staż pracy – 3 lata. 3/ pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych, Wymagania pożądane – dodatkowe / będące przedmiotem oceny /
1/ znajomość obowiązujących aktów prawa związanych z: - samorządem gminnym - finansami publicznymi i rachunkowością, - ochroną danych osobowych 2/ znajomość obsługi komputera ze szczególnym uwzględnieniem programów: Xpertis Finanse i księgowość wersja budżetowa oraz BESTIA Wersja JST, 3/ staż pracy w administracji publicznej, 4/ pożądane cechy: komunikatywność, odpowiedzialność, systematyczność, umiejętność pracy w zespole.
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi:
1/ kontrola formalno-rachunkowa dowodów księgowych, 2/ dekretowanie dowodów księgowych, 3/ kompletowanie bieżących dowodów finansowo-księgowych w porządku systematycznym i chronologicznym, 4/ ewidencja księgowa operacji gospodarczych, zgodnie z zasadami , rachunkowości i obowiązującą klasyfikacją budżetową, 5/ prowadzenie ewidencji analitycznej do kont syntetycznych, 6/ prowadzenie ewidencji dokumentów finansowo-księgowych do realizacji zadań ujętych w planie finansowym, wynikających z umów, zleceń, zamówień, itp. 7/ uzgadnianie prawidłowości zapisów na kontach księgowych, 8/ przygotowywanie danych do opracowania okresowych sprawozdań opisowych i analiz z wykonania budżetu, 9// sporządzanie sprawozdań finansowych / bilans jednostki budżetowej, rachunek zysków i strat jednostki, zestawienie zmian w funduszu jednostki, informacja dodatkowa /, 10/ prowadzenie ewidencji środków trwałych, 11/ rozliczanie rocznych i okresowych inwentaryzacji majątku trwałego i obrotowego .
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku
1/ miejsce pracy: Urząd Gminy w Błędowie Referat Budżetowy 2/ wymiar zatrudnienia – cały etat 3/ praca biurowa w godzinach od poniedziałku do piątku od 7.30 do 15.30, przy komputerze 4/ budynek nieprzystosowany do pracy dla osób niepełnosprawnych, 5/ wynagrodzenie na zasadach określonych w przepisach regulujących wynagradzanie pracowników samorządowych, 6/ wyposażenie stanowiska: a/ komputer / e-mail, Internet /, drukarka, b/ środki łączności / telefon, faks /, 7/ odpowiedzialność pracowników: a/ porządkowa i dyscyplinarna za naruszenie obowiązków. b/ majątkowa za wyrządzone szkody. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu maju 2019r. w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6%.
Wymagane dokumenty
1/ list motywacyjny własnoręcznie podpisany, 2/ życiorys z przebiegiem nauki i pracy / CV /, 3/ kserokopie dokumentów poświadczające wymagane wykształcenie, 4/ oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego, o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o pełnej zdolności do czynności prawnych, 5/ oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 6/ w przypadku przedłożenia przez kandydata dokumentów wykraczających poza wymóg ustawowy oświadczenie o wyrażenie zgody na przetwarzanie przez Urząd Gminy w Błędowie danych osobowych zawartych w dokumentach na potrzeby rekrutacji na stanowisko podinspektora w Referacie Budżetowym w Urzędzie Gminy w Błędowie, 7/ kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie. 8/ kserokopie dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ustawy o pracownikach samorządowych,
Miejsce i termin złożenia dokumentów
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w Sekretariacie Urzędu lub przesłać na adres Urząd Gminy w Błędowie, ul. Sadurkowska 13, 05-620 Błędów w zamkniętej kopercie z dopiskiem „ Nabór na stanowisko podinspektora w Urzędzie Gminy w Błędowie” w terminie do dnia 01 lipca 2019 roku do godz.15.30 / decyduje data wpływu do Urzędu Gminy w Błędowie /.
Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Kandydaci, których dokumenty nie spełnią wymagań formalnych, nie będą powiadomieni o dalszym toku naboru.
Kandydaci, którzy spełnią wymagania zawarte w ogłoszeniu o naborze zostaną indywidualnie powiadomieni o czasie i miejscu drugiego etapu naboru, którym jest rozmowa kwalifikacyjna.
Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji, zostaną dołączone do jego akt osobowych,
Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do II etapu, będą przechowywane przez okres 5 lat,
Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób nie zakwalifikowanych do dalszego etapu mogą być odebrane osobiście przez zainteresowanych w ciągu 10 dni od dnia ogłoszenia informacji o wynikach naboru. W przypadku nieodebrania dokumentów zostaną one komisyjnie zniszczone,
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w BIP oraz na tablicy ogłoszeń urzędu.
ZAŁĄCZNIKI:
1. Kwestionariusz osobowy dla kandydata ubiegającego się o zatrudnienie.
2. Oświadczenie dotyczące spełnienia przesłanek wskazanych w art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych / Dz.U. z 2018r. poz. 1260 ze zm. /
3. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych. Kwestinariusz osobowy Oświadzcenie - spełnienie przesłanek wskazanych w art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych Oświadczenie - przetwarzanie danych osobowych |