WÓJT GMINY BŁĘDÓW ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze referenta w Referacie Finansowym Urzędu Gminy w Błędowie ul. Sadurkowska 13, 05-620 Błędów
Wymagania niezbędne - konieczne do podjęcia pracy na stanowisku
1/ spełnienie wymagań zawartych w art. 6 ust. 1 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych / Dz.U. z 2018r. poz. 1260 / 2/ wykształcenie - średnie 3/ staż pracy min. 2 lata
Wymagania pożądane – dodatkowe / będące przedmiotem oceny /
1/ znajomość obowiązujących aktów prawa / ustawa o samorządzie gminnym, ustawa o pracownikach samorządowych, ustawa o podatkach i opłatach lokalnych, ustawa o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady / UE /2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE / ogólne rozporządzenie o ochronie danych /
2/ predyspozycje i umiejętności kandydata: poprawne interpretowanie przepisów prawa, samodzielność i umiejętność organizacji pracy własnej, komunikatywność, kreatywność, analityczne myślenie, umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów, praca w zespole, odporność na stres, znajomość obsługi komputera / w tym pakietu MS Office /.
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi:
1/ przyjmowanie podań o umorzenie, odroczenie i rozłożenie na raty zobowiązań podatkowych, 2/ prowadzenie egzekucji w podatkach od nieruchomości, rolnego, leśnego i od środków transportowych, 3/ wydawanie zaświadczeń stwierdzających : - posiadanie gospodarstwa rolnego, - o niezaleganiu w podatkach lub stwierdzających stan zaległości, - o powierzchni gruntów i budynków zgłoszonych do opodatkowania, 4/ prowadzenie rejestru wydawanych zaświadczeń w Referacie, 5/ pomoc przy wymiarze podatkowym, 6/ rozliczanie sołtysów wsi z inkasa należności podatkowych.
Warunki pracy na danym stanowisku
1/ wymiar zatrudnienia – cały etat 2/ czas pracy: od 7.30 do 15.30 w dniach od poniedziałku do piątku 3/ miejsce pracy: siedziba Urzędu Gminy w Błędowie, 4/ rodzaj pracy: praca biurowa, przy komputerze, wymagająca samodzielności, praca w zespole 5/ wynagrodzenie – zgodnie z zarządzeniem Nr 28.2018 Wójta Gminy Błędów z dnia 22 czerwca 2018r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu wynagradzania pracowników zatrudnionych w Urzędzie Gminy w Błędowie
W związku z tym, że w Urzędzie Gminy w Błędowie wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych , w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6 %, pierwszeństwo w zatrudnieniu przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajdzie się w gronie osób, o których mowa w ust. 2 art. 13 a ustawy o pracownikach samorządowych.
Wymagane dokumenty
1/ życiorys / CV /, 2/ podanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem / list motywacyjny /, 3/ kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, 4/ kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy / świadectwa pracy, a w przypadku trwającego zatrudnienia – zaświadczenie o zatrudnieniu /, 5/ kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, 6/ podpisane oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych , 7/ podpisane oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych, 8/ podpisane oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego oraz umyślne przestępstwo skarbowe, 9/ kserokopie dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ustawy o pracownikach samorządowych, 10/ podpisane oświadczenie o wyrażeniu dobrowolnej zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji w ramach naboru na wolne stanowisko urzędnicze,
Wymagane dokumenty z oznaczeniem nadawcy należy: 1/ składać w zamkniętych kopertach do dnia 26 września 2018r. do godz. 15.30 w Sekretariacie Urzędu Gminy w Błędowie ul. Sadurkowska 13, 05-620 Błędów
2/ przesłać pocztą do dnia 26 września 2018r – decyduje data wpływu do Urzędu na adres: Urząd Gminy w Błędowie ul. Sadurkowska 13, 05-620 Błędów z dopiskiem „Konkurs na referenta w Referacie Finansowym”.
Wszystkie oświadczenia, list motywacyjny, CV oraz kwestionariusz osobowy powinny być własnoręcznie podpisane, pod rygorem nieuzyskania pozytywnej oceny formalnej.
Dokumenty, które wpłyną do urzędu po terminie określonym w ogłoszeniu, nie będą rozpatrywane.
Kandydaci, których dokumenty nie spełnią wymagań formalnych, nie będą powiadomieni o dalszym toku naboru.
Kandydaci, którzy spełnią wymagania zawarte w ogłoszeniu o naborze zostaną indywidualnie powiadomieni o czasie i miejscu drugiego etapu naboru, którym jest rozmowa kwalifikacyjna.
Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji, zostaną dołączone do jego akt osobowych,
Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do II etapu, będą przechowywane przez okres 5 lat,
Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób nie zakwalifikowanych do dalszego etapu mogą być odebrane osobiście przez zainteresowanych w ciągu 10 dni od dnia ogłoszenia informacji o wynikach naboru. W przypadku nieodebrania dokumentów zostaną one komisyjnie zniszczone,
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w BIP oraz na tablicy ogłoszeń urzędu. Załączniki Skan ogłoszenia |